الثلاثاء، 11 سبتمبر 2018

يارب الرحمه يا قادر يتاخدنى يتجمعنى بمن حبيت - حصري 2018

يارب الرحمه يا قادر يتاخدنى يتجمعنى بمن حبيت

عـر.بـي - أنا ذنبى فيمن حبيت لا أنا أتوضيت ولاصليت ولا أنا قريت ولانمتش ولا أنا صحيت ولاأنا فطرت وأتغديت ولا أتعشيت قاعد معلول ولا أرتحتش وأنا قاعد ولا أنا مشيت أنا مدبوح وياما بكيت أنا مقهور أنا معذور أنا مكسور أنا محصور ف قلب البيت أنا قلبى مشاعل نار وأنا حلقى كما الصبار مرار ف مرار وأنا ضلوعى دموع أنهار أنا بنهار ولاعارفلى ليل ونهار ولاأتحركت ولا خطوه ولاخطيت أنا مهبول أنا مشلول ولارحتش ف يوم ولا جيت ولاعمرى كذبت ف يوم ولاللكذب يوم حبيت أنا حبيت لكن الحب خلانى أنا أنذليت أنا ...

يارب الرحمه يا قادر يتاخدنى يتجمعنى بمن حبيت تم اضافه الموضوع بواسطة 3ar.be


موقع عربي- هذا الموضوع منقول من موقع (رافت الجندي) للوصول الى المصدر اضغط هــنــا

ليست هناك تعليقات

جميع الحقوق محفوظة لــ مدونة عربي التعليمية 2015 ©